Kalila said: »
we'll, that's just not true :O
<_<
<_<
There's a few I had to direct to mods,but overall I've been able to answer every other question people have accidentally asked me. XP
Random Thoughts.....What Are You Thinking? |
||
Random Thoughts.....What are you thinking?
Kalila said: » we'll, that's just not true :O <_< There's a few I had to direct to mods,but overall I've been able to answer every other question people have accidentally asked me. XP Or Kalila den lilla lila liljan if you want it to sound similar :0
drac medelvärdet onda björnen som skrämmer mig.
That makes no sense lol
Except for "onda björnen som skrämmer mig"
yea, i put it back through and there weren't any "the"s or "that"s >.>
wasnt even funny anyways :P Kali verkar väldigt våldsam
only today, I have a special avatar for that :O
Så allt som krävs är lite godis för att göra dig snäll igen? Om bara alla världens problem kunde lösas med lite godis
Lyssnar du på alla meningar jag skriver genom google translate?
Bismarck.Dracondria said: » Så allt som krävs är lite godis för att göra dig snäll igen? Om bara alla världens problem kunde lösas med lite godis Well, do you? :0
Why is her face red? Does she have a cold? Why do so many anime characters have colds? '~`
I...I...what
i don't even Bismarck.Dracondria said: » Well, do you? :0 Does candy make me stop being angry? nu :P PAMPKIN N ME PET DRAAAAGON :)
*noms on the candy*
ah na I didn't
Boo
Buu :3
Someone's been awake for too long
Woke up at 6 am yesterday, after going to sleep at 4 am, stayed up until like... 3 , then woke up at 6 this morning, and now its 2 .-.
Att stirra på skärmen hjälper inte, det gör en bara mer vaken!
Efter ett tag blir du övertrött och kan inte sova förrän flera timmar senare än du borde :O
stop making so much sense. If I wanted to use logic I would use my brain :O
|
||
All FFXI content and images © 2002-2024 SQUARE ENIX CO., LTD. FINAL
FANTASY is a registered trademark of Square Enix Co., Ltd.
|